20% discount la pantofii și gențile cu preț întreg — Livrare gratuită

Politică de
Livrare & Retur

LIVRARE PRODUSE

Livrarea produselor se va face prin intermediul Fan Courier în maxim 5 zile lucrătoare de la plasarea cu succes a comenzii, oriunde pe teritoriul României, fiind acceptate doar adresele pentru care livrarea nu necesită costuri suplimentare. În cazul în care adresa de livrare nu se află în aria de acoperire a firmei de curierat, se percep costuri suplimentare. (verifică lista Fan Courier). În perioada campaniilor promoționale, termenul de livrare este de maxim 7 zile lucrătoare.

În cazul comenzilor pe teritoriul României, tariful per colet este de 17 RON , iar în situația în care suma unei singure comenzi este de minim 250 RON costurile de livrare prin curier a comenzii sunt suportate de către ANNA CORI (în cazul în care adresa de livrare nu se află în aria de acoperire a firmei de curierat, se percep costuri suplimentare (verifică lista Fan Courier)). Pentru comenzile externe, tariful per colet este de 25 Euro, iar în situația în care suma unei singure comenzi este de minim 100 Euro costurile de livrare prin curier a comenzii sunt suportate de către ANNA CORI.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce reușește să contacteze clientul. În cazul în care nici la cea de-a doua încercare de livrare clientul nu este găsit la adresa de livrare, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul ANNA CORI, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produslui se va confirma împreună cu consilierul clienți ANNA CORI, numai în scris, prin e-mail.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare perfectă și o reprezintă semnatura pe documentele legale. Factura constituie dovada încheierii contractului de vânzare-cumpărare, conform legislației românești în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care este (sunt) conforme cu comanda și cu nevoile acestuia.

În ceea ce privește comenzile primite după ora 15:00, acestea vor fi procesate şi expediate în ziua următoare. Comenzile primite sâmbăta, după ora 12:00, vor fi procesate în următoarea săptămână, luni.

ANNA CORI își rezervă dreptul să solicite Clienților confirmarea comenzii emise înainte de onorarea acesteia prin contactarea clienților în cazul clienților aflați la prima comandă efectuată către ANNA CORI. Termenul de livrare începe odată cu primirea email-ului de confirmare a comenzii.

ANNA CORI își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de ANNA CORI care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzantelor legii românești.

ANNA CORI își rezervă dreptul să anuleze livrări ale produselor comandate persoanelor care au refuzat de mai multe ori coletele fără a avea un motiv întemeiat.

LIVRARE IN EUROPA

Toate comenzile in valoare de 100 EURO sau mai mult sunt livrate gratuit. Pentru comenzile mai mici de 100 EURO, cumparatorul trebuie sa plateasca o taxa de 25 EURO.

Avem dreptul de a refuza efectuarea transportului pentru clientii care nu si-au indeplinit oricare dintre obligatiile impuse de companie. Orice abuz va duce la intreruperea oricarei relatii contractuale. Comenzile sunt procesate si livrate de luni pana sambata, cu exceptia sarbatorilor legale. Comenzile plasate vineri dupa ora 4 PM (ora Bucurestiului) vor fi procesate si expediate in ziua urmatoare. Comenzile plasate vineri dupa 4 PM (ora Bucurestiului). Nu vor fi procesate pana saptamana viitoare, luni.

ANNA CORI nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzierile neprevazute. Din motive de securitate, clientul trebuie sa semneze formularul de livrare. Va rugam sa verificati, la livrare, conformitatea comenzii: integritatea ambalajului, corespondenta dintre codul de livrare cu cea din formularul de comanda.

Daca produsul soseste deteriorat, va recomandam sa il returnati in starea sa initiala, fara a elimina etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor comandate este numai responsabilitatea dumneavoastra odata ce ati semnat formularele de expediere.

PREGATIREA COLETULUI VA DURA INTRE 1—5 ZILE. TIMPUL DE LIVRARE SE CALCULEAZA IN FUNCTIE DE LOCATIE:
ȚARA TIMP DE TRANZIT
Austria 3 zile
Belgia 5 zile
Bulgaria 2 zile
Cehia 4 zile
Croatia 6 zile
Danemarca 5 zile
Estonia 6 zile
Finlanda 6 zile
Franta 5 zile
Germania 4 zile
Grecia 3-4 zile
Irlanda 6 zile
Italia 6 zile
Letonia 7 zile
Lituania 6 zile
Luxemburg 5 zile
Marea Britanie 6 zile
Olanda 5 zile
Polonia 4 zile
Portugalia 6 zile
Slovacia 2 zile
Slovenia 3 zile
Spania 6 zile
Suedia 6 zile
Ungaria 2 zile
POLITICA DE RETUR IN EUROPA

Costurile directe de returnare a produselor sunt responsabilitatea cumparatorului. In cazul in care cumparatorul a beneficiat de livrare gratuita, compania noastra va retine taxa de livrare. Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati, in scris, prin completarea si transmiterea formularului de retur la adresa de e-mail: contact@annacori.com. Rambursarea se va finaliza in termen de 20 de zile, din momentul in care confirmam primirea coletului de retur, prin e-mail. Pentru ca procesul de returnare a produselor sa fie valabil, va rugam sa va asigurati ca pachetul de retur indeplineste urmatoarele cerinte:

1. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare ca si in momentul livrarii;
2. Produsul si coletul trebuie sa contina etichetele originale ANNA CORI
3. Produsul nu trebuie sa fie utilizat sau deteriorat;
4. Coletul trebuie sa contina documentele originale si formularul de retur cu toate informatiile necesare.

Pentru a solutiona cererea de rambursare in timp util, recomandam returnarea produselor prin DPD curier sau o alta companie de curierat care livreaza in Romania. Cumparatorul poate alege sa schimbe produsul returnat cu un alt produs ANNA CORI, daca acesta este disponibil in stoc. In cazul in care doriti sa inlocuiti produsul returnat cu un altul disponibil in stoc, costurile de livrare vor fi suportate de catre dumneavoastra, in calitate de client.

Inlocuirea unui produs cu un altul care are o valoare mai mare, presupune plata diferentei de pret online in contul nostru. In cazul in care primiti alta comanda decat cea a dumneavoastra, va rugam sa ne contactati in scurt timp (tel. +40 726 622 674, Calea Unirii 20J, Suceava, SC DENIS SHOES SRL) pentru a analiza situatia si ne vom asigura sa primiti comanda solicitata. In acest caz, costurile de livrare pentru returnarea si inlocuirea produselor vor fi suportate de catre ANNA CORI.

POLITICĂ DE RETUR — FORMULAR

„Consumatorul, persoană fizică, are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2 lit. e., O.U.G 34/2014)

„Clienți” sau „consumatori” sunt doar PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Dacă sunteți nemulțumit(ă) de produsul primit, ANNA CORI vă permite să îl returnați in termen de 30 zile de la data primirii produsului, cu respectarea condițiilor de retur.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit, să nu prezinte urme de purtare, lovire sau murdărie, să conțină toate accesoriile aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de certificatul de garanție, factura și chitanța de la curier (în original sau copie). În cazul returnării produsului, clientul poate alege returnarea banilor (doar pentru achizițiile online) sau comandarea altui produs, cu achitarea sau restituirea diferenței în cazul în care prețul produselor diferă. Returul se poate face doar prin CURIER RAPID. În cazul în care nu sunt respectate condițiile de retur, nu vom accepta înlocuirea / schimbarea produsului cu un alt produs și nici restituirea banilor.

Returul trebuie să fie însoțit de următoarele documente: factură (original sau copie); chitanță de la curier (original sau copie) și formularul de retur completat.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data aprobarea returului, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.

Schimbarea produsului cu un alt produs.

Dacă doriți schimbarea mărimii / culorii produsului comandat, sau înlocuirea produsului cu un alt produs, trimiteți produsul / produsele pe care doriți să le schimbați prin curier, la adresa de returnare de mai jos, împreună cu documentele specificate mai sus, după ce în prealabil ați notificat acest lucru pe mail. Returnarea produsului solicitat la schimb, se face prin curier la adresa specificată în formularul de retur.

Costurile de transport aferente trimiterii returului (schimbului) de către dvs. la noi, cât și trimiterii produsului trimis de noi ca schimb către dvs este suportat de către dvs.

În cazul în care nu respectați condițiile de retur, precizate și în Termeni și Condiții, nu vom accepta returul dumneavoastră.

Updating…
  • Niciun produs în coș.